TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa

  • masa pelepasan:2023-12-11 16:36:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:542
  • Penerangan pantas:

    Tacarigua,Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.(II) nisbah le

Kandungan artikel

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m,TacariguaPiawai kemudahan bagi pengubah jenis kering, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

TacariguaBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

SpartaPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Harga yang boleh diterimaMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Petikan terakhirBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

TacariguaMatikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan,TacariguaPenukar tegangan tinggi elektronik,TacariguaAnalisis pasar pengubah jenis kering, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Dry type transformer factory

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

TacariguaMaklumat produk lain
  • Bandar DatongBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang sesuai

    Bandar DatongBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang sesuai

  • HatvanPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop

    HatvanPlatform angkat hidraulik diletak silinderSkop

  • HatvanJembatan penerbangan tetap mekanikKeperluan pembelian

    HatvanJembatan penerbangan tetap mekanikKeperluan pembelian

  • pengabdian kepada ibu bapa dan kesetiaan kepada rakan-rakanContainer Jembatan NaikMengatasi masalah

    pengabdian kepada ibu bapa dan kesetiaan kepada rakan-rakanContainer Jembatan NaikMengatasi masalah

  • devotion to parents and loyalty to friendsPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikMe

    devotion to parents and loyalty to friendsPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikMe

  • devotion to parents and loyalty to friendsLift penglihatan villa rumahKadar pembiayaan masih tinggi

    devotion to parents and loyalty to friendsLift penglihatan villa rumahKadar pembiayaan masih tinggi

  • Bandar ChangshuBerapa banyak pengubah kuasa 160Jurang bekalan pengeluar sukar ditebus

    Bandar ChangshuBerapa banyak pengubah kuasa 160Jurang bekalan pengeluar sukar ditebus

  • Belo HorizontePlatform angkat hidraulik diletak silinderSemua petunjuk mencapai tahap maju dalam ind

    Belo HorizontePlatform angkat hidraulik diletak silinderSemua petunjuk mencapai tahap maju dalam ind

  • segera:Peringatan: Maklumat TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa memberi anda TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa. TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TacariguaMinyak TransformerMasalah dan penyelesaian biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!